Sex and the City Lights, Camera, Relationship
S6, E5: Carrie is surprised to find that Berger is cool with a trip to her favorite designer haunt, but cold when it comes to a sudden success. Charlotte begins for the first time to imagine a future without a man as 'not sad'; Miranda has an unplanned overnighter with Steve; and Samantha uses her PR magic on struggling actor Jerry.