Diary of Our Days at the Breakwater Li'l Horsies
S1, E6: Ms. Kotani stops by again and asks the girls to fish for some li'l horsies so they can have some for dinner. Later on, Hina's mom finds some old fishing gear and Hina attempts to go fishing all alone.