Superstore Lost and Found
S2, E11: At the beginning of every year, Cloud 9 employees hold a "lost and found bin cleanout" to get rid of all the unclaimed items. Amy unknowingly walks away with a huge wad of cash and Jonah is determined to help her find the best use for it. Meanwhile, Cheyenne proves she is never one to keep a secret and Dina pushes Garrett over the edge.