Ř6, D5: Bosch se ještě hlouběji ponořuje do ponuré minulosti Daisy Claytonové. Edgar se snaží najít důkaz, který by potvrdil Boschovu teorii týkající se vraždy Stanleyho Kenta. Hovan je v utajení, aby se dozvěděl víc o Avrilových zločineckých obchodech. Bedna a Sud se vrací k řešení vražd, ale jejich oslava je zastíněna smutnou zprávou.