Ř3, D10: Boschovo neúnavné úsilí ve snaze dopadnout vraha Billyho Meadowse vrcholí. Bosch a Edgar spolu řeší znepokojivé odhalení. Bosche a Maddie navštíví nečekaný host a Harry zjišťuje, že jeho minulost není zdaleka vyřešená.