The Mentalist My Bloody Valentine
S4, E12: With very little evidence, Jane and the CBI investigate the death of a mob boss’s son. While taking an eyewitness in for questioning, Van Pelt is haunted by the memories of her fiancé, FBI Agent Craig O’Laughlin (guest star Eric Winter) and his shooting.