Myrtle
S5, E12: The employees wrestle with the loss of beloved co-worker Myrtle -- and the fact that she left a large sum of money to Jonah; Cheyenne recruits Mateo in a possible pyramid scheme; Dina reconnects with a surprise visitor in the store: her father.