Aliens In Alaska Night Stalkers
S1, E3: An extraterrestrial stalker leaves a family frozen in fear outside of Juneau, Alaska; a maritime monster nearly capsizes an aircraft on Alaska's famed Lake Iliamna; a hunter thwarts an attempted abduction by a fireball-spitting UFO.