The Zoo: San Diego Panda-monium
S1, E5: The Zoo says goodbye to beloved pandas Bai-Yun and Xiao Liwu as mother and cub prepare to return to China; Tembo the retired Hollywood elephant tries traditional Chinese medicine for her arthritis; The Butterfly Jungle gets colored for the season.