To já ne Pilot
Ř1, D1: Lindy a Logan stojí před rodiči, kteří se právě vrátili z večírku, a snaží se přijít na to, proč je jejich dům obalený pěnou, proč jim ze stropu padá pizza, jak se do obývacího pokoje dostala koza a co se stalo s paní Klasbyovou, 91letou paní na hlídání.