Pink Tops
S4, E8: In order to find the killer of an undercover narcotics cop, Jane and the CBI team retrace her investigation. Samaire Armstrong (Dirty Sexy Money) guest stars as Summer Edgecombe, a prostitute who helps agent Cho with the investigation. Dean Norris (Breaking Bad) guest stars as Sergeant Don Henderson.