S1, E2: Mike is outnumbered by his wife and daughters when they all agree that baby proofing the house is a good idea. But soon Vanessa has second thoughts when she finds herself home by herself babysitting Boyd and can't release the toilet seat's complicated childproof latch. Meanwhile, Mike thinks it's time for Mandy to earn her own money and gets her a job delivering pizzas -- without first consulting Vanessa.