Pumpkin Patch
S1, E5: With Halloween just days away, Dean Munsch makes an announcement affecting the campus and, specifically, Chanel’s plan to throw a pumpkin patch party in support of her Kappa Kappa Tau presidential campaign. Meanwhile, Grace and Pete lead a search party for a missing friend, which steers them closer to the Red Devil than ever before, and Chanel #3 and #5 learn what life would be like without Chanel.