Ř4, D17: Když se Michael ocitne v nepříjemné situaci, gladiátoři řeší kontrolu škod a vyvíjejí tlak na Cyruse, aby uspíšil svatbu. David mezitím podniká první kroky v rámci plánu na eliminaci agentury B613.