Kickin' It Ricky Weaver
S1, E8: Kim is ecstatic when teen pop sensation Ricky Weaver shows up at the dojo to ask her to dance with him on stage at his concert. But after Ricky brags to Jack about his track record with girls, Jack tries to warn Kim about Ricky's intentions.