Flight of the Conchords Sally
Ř1, D1: Bret a Jemaine zamíří na večírek u Davea, kde se Jemaine seznámí a zamiluje do nejhezčí přítomné dívky. Jmenuje se Sally. Jenže pak se ukáže, že Sally si dala rande s Bretem, a vztahy mezi oběma muži se přiostří.