Bosch Salvation Mountain
S5, E8: Edgar interviews Clayton, desperate for details on Bosch's location in the desert; Stones and Carter tell Bosch he's going home, but take him up in the plane by himself; Billets resolves to turn a blind eye to the falsified crime stats.