Burn Notice Shot in the Dark
S3, E7: Michael, Sam and Fiona help a young boy whose family is being terrorized by his abusive - and powerful - stepfather. The team mounts a fear campaign, convincing the stepfather that he's the target of a ruthless assassin in an effort to get him out of town. In the meantime, Michael's new contact, Strickler, returns with an interesting proposition: Work together and he will help Michael get back into intelligence community.