Secrets of the Octopus Social Networkers
S1, E3: Octopuses were always thought to be natures ultimate loners, preferring their own company. The truth is they have secret social lives. From moms to be hanging out in the deep in their hundreds to an octopus capable of coworking with another species. These aliens of nature are more sociable than ever imagined.