Řekni mi své jméno Sonia
Ř1, D1: Toledo ve Španělsku, rok 1997. Vedoucí nevládní organizace Sonia pomáhá marockým sběračům jahod obnovit osadu Fuensanta. Muslimský chlapec Radi se začne chovat podivně poté, co vstoupí do sklepení pod troskami kostela. Safir, náboženský vůdce maghrebské komunity, se domnívá, že je to způsobeno přítomností džina, muslimského démona.