Homeland State of Independence
S2, E3: Fresh from her adventures in Beirut, a restless Carrie prepares for what she hopes will be a triumphant return to the CIA. Meanwhile, Brody learns that the Gettysburg bombmaker is on a terrorist watch list and in danger of imminent discovery. With no time to lose, Brody attempts a last-minute exfiltration. And Jessica takes risks of her own as she steps into the political limelight.