Game of Thrones The Bear and the Maiden Fair
S3, E7: Dany exchanges gifts with a slave lord outside of Yunkai. As Sansa frets about her prospects, Shae chafes at Tyrion's new situation. Tywin counsels the king, and Melisandre reveals a secret to Gendry. Brienne faces a formidable foe in Harrenhal.