The Big Bang Theory The Deception Verification
S7, E2: On the second part of the one-hour seventh season premiere, Raj gets consoled about his ex-girlfriend and Howard's relationship with his mother causes an unusual threat to his masculinity. Kevin Sussman returns as Stuart, the comic book store owner.