The Big Bang Theory The Decoupling Fluctuation
S6, E2: When Sheldon learns that Penny is thinking about breaking up with Leonard, he tries to intervene. But Sheldon is no good at keeping secrets. Meanwhile, Howard is being picked on in space by the other astronauts (guest stars PASHA LYCHNIKOFF and MIKE MASSIMINO).