Bosch The Dog You Feed
S7, E2: Bosch and Edgar follow a lead in the arson fire case to the famed Magic Castle; Lt. Billets ruffles feathers in the ranks; after Chandler's client, Vincent Franzen, spends a night in jail, he offers up a "big fish" as his get-out-of-jail-free card.