Modern Family The Graduates
S8, E22: In the season finale, Manny’s father, Javier, shows up for his graduation and takes him out on a wild night of celebration, and then Jay steps in to pick-up the pieces. Meanwhile, the Pritchett-Dunphy-Tucker clan is getting ready for Luke and Manny’s big day and dealing with the emotions that come with seeing your kids grow up and leave the nest.