The Big Bang Theory The Helium Insufficiency
S9, E6: In the midst of a nationwide helium shortage, Sheldon and Leonard take desperate measures to obtain the supplies they need on the black market. Meanwhile, Penny and Bernadette download a dating app on Amy's phone in order to find her a new man. MICHAEL RAPAPORT guest stars as their Black Market dealer, Kenny.