The Big Bang Theory The Hesitation Ramification
S7, E12: When Penny's big acting break on NCIS is a bust, Leonard struggles to help her, which results in Penny asking Leonard a bold relationship question. Meanwhile, Sheldon tries to learn how to be funny and Raj tries to work on his "game" before talking to girls.