The Big Bang Theory The Holographic Excitation
S6, E5: The gang celebrates Halloween at Stuart's comic book store. Meanwhile Leonard and Penny discover a new spark in their relationship when he seduces her with science. And while Howard can't stop talking about space, it takes iconic astronaut BUZZ ALDRIN (guest starring as himself) to get him grounded again.