The One With The Ick Factor
S1 E22: After losing his virginity to her, Monica's boyfriend Young Ethan reveals that he's a high school senior. Rachel has erotic dreams about Joey and Chandler, making Ross both disgusted and envious. And when Phoebe temps as Chandler's secretary, she finds out that no one at work likes him anymore.