On the Roam The Phantom and the Electric Way
S1, E6: Though his heart is in the past, Jason's mind looks to future; Jason embarks on a new adventure of rebuilding a 1920s Rolls Royce Phantom with an electric motor and reimagining a 1910s board track racer as an e-bike.