Chicago Med This Could Be the Start of Something New
S8, E9: Halstead relies on Marcel and Med's newly donated OR 2.0 to save his patient; Charles helps an elderly, confused patient who's mourning the loss of his high school sweetheart; as their wedding day approaches, Choi and April run into some roadblocks.