Raising Hope Throw Maw Maw From the House - Part One
S3, E2: A social worker visits the Chance house to investigate a claim, but when she spots some of the tactics the family employs to keep Maw Maw under control, she starts to suspect the Chances of elder abuse and threatens to take her away. Meanwhile Sabrina and Jimmy test the boundaries of their new engagement when Sabrina wants Jimmy to part with his beloved T-shirt.