Too Tired to Tuba / Princess Flug Day
S1 E5: A) Chef Jeff’s nighttime tuba practice is keeping all the Fuzzlies awake. How can she get him to sleep? B) Princess Flug thinks Melvin’s surprise party is for her, and gets very upset when she realizes it’s not.