Tucci in Italy Tuscany
S1, E1: Stanley revels in the culinary artistry of this picturesque region. The spirit of creativity is alive in the birthplace of the Renaissance. In Florence, where he spent a memorable year of his youth, he samples a famous—yet unexpected—breakfast dish. He heads out on the ranch with traditional Tuscan cowboys and experiences a grand outdoor feast in Siena at the world-famous Palio.