Wedding Cake Switcheroo!; Fairy Berry Parfait!
S1 E6: Ms. Marmalady switches her disastrous wedding cake with Butterbean's beautiful cake; Butterbean needs yogurt for her Fairy Berry Parfaits, but Ms. Marmalady buys all the yogurt at the market.