Which Side Are You On?
S1, E6: With the vote of no confidence against Logan approaching, Roman attempts to sway a neutral board member, while Kendall frantically shores up his "yea" votes. Logan arrives in Washington to meet with the president, but worries he's been snubbed after a last-minute cancellation. After successfully thwarting a potential scandal, Tom introduces Greg to fine dining, while Shiv explores her options in D.C.