Suits LA You're on Your Own
S1, E5: Ted and Amanda attempt to thwart the prosecutor from having Lester's wife testify; Kevin, Rick and Erica discover a problem with Lester's story; in the past, Ted's plans for his relationship with Samantha are complicated by his RICO case.