Alleycats
Featuring a stellar UK cast, Alleycats is a high-octane, action/thriller set in London against the authentic backdrop of the cut-throat world of illegal bike racing. When bike courier Chris (Josh Whitehouse - Northern soul) witnesses what looks like a murder, his first instinct is to cut and run. But when his curiosity draws him back in, he is soon embroiled in a world of corruption, political power and blackmail. Compelled to uncover the web of bribery that's entangled her brother, Chris's sister Danni (Eleanor Tomlinson - Poldark) soon takes matters into her own hands. With an adrenaline-pumping soundtrack and stunning racing visuals, Alleycats is a tense and riotously entertaining UK thrill-ride not to be missed.