Anchorman: The Legend of Ron Burgundy
Hotshot television anchorman Ron Burgundy welcomes upstart reporter Veronica Corningstone into the male-dominated world of 1970s broadcast news -- that is, until the talented female journalist begins to outshine Burgundy on air. Soon he grows jealous, begins a bitter feud with Veronica and eventually makes a vulgar slip on live TV that ruins his career. However, when an outrageous story breaks at the San Diego Zoo, Ron may get a chance to redeem himself.