LEGO Batman: Superhrdinové se spojili
Když se Joker spojí s Lexem Luthorem a celou bandou hanebných darebáků, aby cihlu po cihle rozebral město Gotham, postaví se jim Liga spravedlivých v čele s Batmanem a Supermanem.