Bon Voyage: Cliche Skateboards
Cliché skateboards presents their latest full length video, Bon Voyage, filmed and edited by Boris Proust. Take a ride with the Cliché team across Europe, Australia, the USA, China & Japan and experience some of the best spots ever skated. Travel is the essence of skateboarding so get in the car, train, boat or plane and hit the road…Bon Voyage!