V záři reflektorů: Carrie Fisher a Debbie Reynolds
Intimní pohled na dvě bouřlivé hollywoodské legendy – třiaosmdesátiletou Debbie Reynoldsovou a její dceru Carrie Fisherovou. Dokument je prokládán materiály z rozsáhlého soukromého archivu, které během let nashromáždil Debbiein syn Todd.