The Witches of Eastwick
Three small-town friends, Alexandra (Cher), Jane (Susan Sarandon) and Sukie (Michelle Pfeiffer), each having lost the man in their lives, are feeling unfulfilled -- until a furtive stranger, Daryl Van Horne (Jack Nicholson), arrives and begins courting each of them in turn. Eventually, Daryl tells them that they are witches. But as the three friends spend more time at his mansion, enjoying themselves and learning about their powers, they begin to worry about Daryl's ultimate intentions.