The rise and fall of Russia's most rebellious TV channel. Moscow, 2008. Meet Natasha Sindeeva, 35: a confident woman originally from Michurinsk and now the brand new wife of a successful banker. One day, she decides to launch an independent news TV station. Dressed in a fur coat and driving her pink Porsche, she scours Moscow, looking for the perfect space for her future TV empire. What exactly drives her? Vanity? Money? Fame? There's one thing we know for sure: freedom of speech and human rights activism are not her impetus.