IF
From writer and director John Krasinski, IF is about a girl who discovers that she can see everyone’s imaginary friends. With this unique gift, she embarks on a magical adventure to reconnect forgotten IFs with their kids. IF stars Cailey Fleming, Ryan Reynolds, John Krasinski, Fiona Shaw, and the voices of Phoebe Waller-Bridge, Louis Gossett Jr. and Steve Carell alongside many more as the wonderfully unique characters that reflect the incredible power of a child’s imagination.