Isenseven: A Way We Go
A Way We Go. That's the name of the game. Our 2013 full length film. Number twelve in a row. A film about snowboarding, friendship and adventure. This year's film documents the season of Alex Tank, DBK, Stephan Maurer, Wojtek Pawlusiak and Ludde Lejkner, on their journey through the world and their home countries in search of the best snow, the best spots and most of all: The best times! They are joined by the usual suspects Marco Smolla, Fips and Tobi Strauss and there are a bunch of cameo appearances by many other homies, new and old. This film will give you more insight on what goes on during our trips to far away places and there will still be more snowboard action than you can shake a stick at. We hope you'll love it. Because Isenseven loves you!