Lego DC Comics Superheroes: Justice League -- Gotham City Breakout
Batman allows Batgirl and Nightwing to take him on vacation while the Justice League watches over Gotham City. During the trip, the trio encounters an old enemy, and the other heroes learn how much work it takes to watch over Gotham.