Love, Rosie
You don't have to go that far to find what you're looking for. Alex and Rosie are inseparable friends who grew up together in London, sharing their best experiences with each other. Everything changes when Alex wins a scholarship and moves to the US. Separated, your ways are now different. But in today's times it is impossible not to remain connected. And when it comes to love, the hard part is making the right choices.