Made of Honor
Always shy of commitment, Tom (Patrick Dempsey) lives as a serial dater. Hannah (Michelle Monaghan), his best friend, has wanted to marry and now has found Mr. Right -- just as Tom realizes he really loves Hannah. When she asks him to be in her bridal party, Tom seizes the opportunity to prevent the nuptials and woo her himself.